Vergroot je vindbaarheid!
In deze blog leggen we je uit hoe je een eigen pagina creëert op hersteleconomie.nl met de beste content en een pagina die zorgt voor betere vindbaarheid in zoekmachines.
We starten met de uitleg van het aanmaken van de pagina OP Herstel economie. Dit ziet er zo uit:
Als eerste vul je het emailadres in waarop je de bevestiging wilt ontvangen (1).
Vervolgens vul je de naam (2) en slogan (3) van je organisatie in. Bij beschrijving (4) start je met de omschrijving je bedrijfsactiviteiten. Begin je pagina met een kort maar krachtige omschrijving over de kernwaarden van je organisatie. Zorg ervoor dat in deze omschrijving relevante woorden staan waarop jouw doelgroep zoekt en gebruik minimaal 300 woorden. Dit aantal is nodig voor optimalisatie voor SEO. En maak het uniek: je wilt als bedrijf opvallen.
Zorg ervoor dat je de tekst verdeeld in duidelijke alinea’s waarin je onderscheid maakt tussen verschillende zaken, zoals: missie, visie, doelstelling, verschillende bedrijfsactiviteiten en onderdelen. Op deze manier maak je een overzichtelijke pagina die goed leesbaar is en goed geïndexeerd wordt door zoekmachines.
Een belangrijk onderdeel is de creatie van links naar je eigen website. Vertel je bijvoorbeeld op je website wie je bent en wat je doet? Of wil je een link maken naar je contact pagina? Maak dan een link door op het link icoontje te klikken .
De volgende stap is het kiezen van de juiste categorie(ën) waarin je organisatie actief is (5). Door te klikken op: ‘kies je categorie’ komen de verschillende opties naar voren. Je kan één optie per keer aanklikken en deze stappen herhalen.
Bij standplaats (6) vul je op deze wijze het adres van je organisatie in (als je dat wilt): Jan Gijzenkade 33, 1017 XD, Amsterdam.
Door te klikken op ‘bestanden kiezen’ bij foto’s (7) kunnen er meerdere foto’s worden toegevoegd aan je pagina. De eerste foto die je kiest wordt weergegeven als afbeelding op de overzicht pagina’s.
Nu staat de basis van de pagina en gaan we verder met de volgende stappen:
-
- 8 Openingstijden: vul hier de openingstijden of de tijd wanneer gasten kunnen in- en uitchecken in, zodat klanten weten wanneer je te bereiken of open of gesloten bent.
- 9 Telefoonnummer: wil je telefonisch bereikbaar zijn voor je klanten? Geef dan hier je telefoonnummer op.
- 10 Site: plak hier de URL van je website als volgt in: https://hersteleconomie.nl.
- 11 Externe positie: Selecteer dit vakje als je site een externe positie is.
- 12 Twitter: heeft je organisatie een Twitter account? vul hier de gebruikersnaam van je organisatie in als : @hersteleconomie.
- 13 t/m 16: ons platform geeft je de mogelijkheid om directe links te creëren naar je social media kanalen, namelijk: LinkedIn, YouTube, Instagram en Facebook. Vul de URL’s van je socials in en maak ze beter vindbaar.